30 april 2024
Maatschappijleer
3 april 2024
Nieuw vak op JoJoschool: Maatschappijleer | Havo en Vwo
Nieuw vak op JoJoschool: Maatschappijleer! Uitlegvideo's, oefeningen en samenvattingen voor maatschappijleer.
21 maart 2024
Wandelen en leren: Hoe beweging je brein activeert | Verbeter je resultaten
Ontdek de wetenschappelijke verbanden tussen wandelen en beter leren. Leer hoe beweging je cognitieve functies kan stimuleren en hoe je dit zelf kunt inzetten voor optimale studieprestaties.
Aardrijkskunde
20 maart 2024
Filmpjes bij boeken van buiteNLand | Aardrijkskunde
Goed nieuws voor havo/vwo leerlingen van JoJoschool! We zijn blij om te kunnen aankondigen dat je nu de boeken van
9 januari 2024
Terug naar school: 10 tips voor een goede start van het jaar
In deze tijd vragen veel mensen zich af waarom we nog steeds naar school gaan als alles met één klik beschikbaar is. Wil je weten wanneer de mens voor het eerst op de maan landde? Google het. Muziek nodig? Ga naar Spotify. Moet je weten wat 67 procent van 110 is? Daar hebben we rekenmachines op onze telefoons voor.
Natuurkunde
3 november 2023
Filmpjes bij boek Newton en Systematische Natuurkunde | Natuurkunde
Goed nieuws voor alle leerlingen van JoJoschool! We zijn blij om te kunnen aankondigen dat je nu de boeken van
19 september 2023
Filmpjes bij boeken Biologie voor jou | Biologie
18 september 2023
Blended Learning | Voortgezet onderwijs | Voor- en nadelen
Wat is blended learning, wat zijn de voor- en nadelen, hoe wordt dit concept in de praktijk toegepast en geïmplementeerd en wat zijn de belangrijkste uitdagingen? Lees het allemaal in deze uitgebreide blog.
Wiskunde
Filmpjes bij boeken van Getal & Ruimte en bij Moderne Wiskunde