- Oefen examens van de afgelopen 5 jaar met extra uitleg door docenten bij examenvragen
- Extra uitleg en oefenen voor elk onderwerp uit je examen
- Stel vragen en krijg direct antwoord

Frans examen VMBO-GL en TL 2019 - Tijdvak 1
N-term
Maak het examen
Maak het examen direct in JoJoschool. Bekijk uitgebreide uitleg en krijg feedback op je antwoorden.
Download het examen
Download de opgaven, het correctievoorschrift en andere documenten van dit examen.
Bekijk het examen per vraag
Bekijk elke vraag apart met uitleg en bijbehorende onderwerpen.
Tekst 1 Vive la tour Eiffel !
Tekst 2 Miniroulés
Tekst 3 Une tente en carton
Tekst 4 Un paradis pour les paresseux
Tekst 5 Charles, star de YouTube
Tekst 6 Kayane, e-combattante
Tekst 7 Tricher en interro, pour ou contre ?
Tekst 8 Anne Frank, un témoin, un mythe
Tekst 9 Grand espoir de la natation handisport
Tekst 10 La folie K-pop
Tekst 11 Une expérience bizarre
Tekst 12 Devinettes
Tekst 13 Le popping selon Matteo
Tekst 14 Dominique, pilote de bateau-mouche
Tekst 15 La Géode
Tekst 16 Le Château de Bazoches
Een overzicht van het volledige eindexamen Frans vmbo 2019, tijdvak 1. Dit examen vond plaats op woensdag 15 mei 2019 en bestaat uit 16 opgaven, met in totaal 45 vragen. De N-term van dit examen is 1,9. De moeilijkheidsgraad voor dit examen is moeilijk. Alle vragen worden stap voor stap uitgelegd op JoJoschool, met antwoorden en uitwerkingen.
Via deze pagina kun je het examen online oefenen en uitgebreide uitleg en feedback per vraag krijgen. Met de navigatie hierboven (teksten 1 t/m 16 en vraagnummers 1 t/m 45) navigeer je direct naar de uitleg van een specifieke tekst of vraag. Heb je dit examen al eens gemaakt op ons JoJoschool? Dan kun je hier ook je oude resultaten per vraag terugzien en je voortgang bijhouden.
Ook is het mogelijk om alle examenbestanden te downloaden voor offline gebruik. Je vindt hier de originele opgaven, uitwerkbijlage, bijlage, correctievoorschrift, omzettingstabel normering en quick scan. Deze bestanden zijn beschikbaar als Word- of PDF-bestand.
