Video's, samenvattingen, oefenen, AI-tutor, woordjes leren en examentraining
Samenvatting
Verberg docent
00:00
Afspelen
Geluid uitzetten
Volume
Afspeelsnelheid
00:00 / 11:59
Ondertiteling/CC
Instellingen
Volledig scherm
Jorik Pijnacker
Oefenen
Opgaven (4)
Begrippen (16)
Open vraag
Marketingmix
De combinatie van instrumenten die een organisatie kan gebruiken voor haar marketingstrategie, vaak bestaande uit de 4 P's: prijs, promotie, plaats, en product.
4 P's
De vier instrumenten van de marketingmix: prijs, promotie, plaats, en product.
Product
Het goed of de dienst die wordt verkocht, inclusief materiële en immateriële aspecten zoals merk en imago.
Prijs
Het bedrag dat gevraagd wordt voor een product of dienst, beïnvloed door kosten, concurrentie en vraag.
Plaats
De manier waarop een product of dienst wordt gedistribueerd en verkocht aan de klant.
Promotie
De communicatieactiviteiten die een bedrijf gebruikt om zijn producten of diensten te verkopen.
Afroomprijsstrategie
Een prijsstrategie waarbij een nieuw product aanvankelijk tegen een hoge prijs wordt verkocht en later wordt verlaagd.
Penetratieprijsstrategie
Een prijsstrategie waarbij een product tegen een lage prijs wordt geïntroduceerd om snel marktaandeel te veroveren.
Psychologische prijzen
Prijsstelling die inspeelt op de perceptie van de consument, zoals €3,99 in plaats van €4.
Directe distributie
Verkoop van producten rechtstreeks aan de klant zonder tussenpersonen.
Indirecte distributie
Verkoop van producten via tussenpersonen zoals winkels of online platforms.
Social media promotie
Gebruik van sociale media platforms voor gerichte en flexibele marketingcampagnes.
Traditionele media
Conventionele kanalen zoals tv en radio voor het maken van reclame.
Personeel
De rol van medewerkers in de marketingstrategie, vooral in klantinteracties.
Proces
De stappen die leiden tot een aankoop, waarbij een soepel proces vaak beter is.
Fysieke omgeving
De omgeving waarin producten worden verkocht, zoals de inrichting van een winkel.
Marketingmix - De 4p's: uitleg, samenvatting en oefenen
Krijg de beste uitleg over 4p, 4p's, marketing, marketingmix, plaats, prijs, product en promotie. Op deze pagina vind je:
Uitleg: stap-voor-stap uitleg over de theorie, voorbeelden, tips en veelgemaakte fouten.
Een samenvatting: leerdoelen, kernbegrippen, stappen en voorbeelden over Marketingmix - De 4p's.
Oefenen: meerkeuze & open vragen met feedback, passend bij HAVO 4 - 5 en VWO 4 - 6.
Ondersteund door Ainstein, onze AI-hulp die je vragen stap voor stap beantwoordt.
4,8
Voeg je bij ruim 80.000 leerlingen die al leren met JoJoschool
Helemaal compleet!
Alle informatie die ik voor mijn toetsen moet kennen is aanwezig, de powerpoints zijn duidelijk en makkelijk te begrijpen. De opdrachten passen altijd goed bij het onderwerp en ondersteunen goed bij het leren. JoJoschool is erg overzichtelijk voor mij!
Heel overzichtelijk
Ik gebruik het nu voor Biologie, het werkt ontzettend goed, het is heel overzichtelijk en alles wordt behandeld. Hoog rendement haal ik met leren, geen langdradige verhalen, maar ook niet te moeilijk. Het houdt ook automatisch bij hoe ver je bent.
Beter dan YouTube
Het is voor mij een erg goede manier om de leerstof voor toetsen te begrijpen. De video’s zijn een stuk duidelijker en beter dan de meeste video’s op YouTube.
Waarom kies je voor JoJoschool?
Hoger scoren
86% van onze leerlingen zegt hoger te scoren.
Betaalbaar en beter
Een alternatief op dure bijles, altijd uitgelegd door bevoegde docenten.
Sneller begrijpen
83% van onze leerlingen zegt onderwerpen sneller te begrijpen.